fredag 1. februar 2008

Det jeg har laget hittil

Her kommer en ansamling av de tingene jeg har sydd før jeg opprettet denne bloggen. :)

Først ute er en såkalt MeiTai. Det er en asiatisk bæresele som jeg bærer Lillebror i. Den er tosidig og kan brukes med begge sidene ut:
















Så sydde jeg en enkel vognpose i cord og fleece:













Voksiposen trengte et nytt trekk:



















Matchende stelleveske må man jo også ha:











Vaskepose til tøybleiene, putter bare bleiene oppi og hiver hele stasen i vaskemaskinen, så slipper jeg å ta i de skitne bleiene når de skal vaskes. :)





















Storesøster ønsket seg MeiTai til dokka si, så da sydde jeg det. :)



















En velourbukse til Lillebror:




















Jeg fikk lyst til å sy en alvelue, så da fant jeg mønster til denne i "Barnetøy du selv kan sy 0-4 år". Alvelua ble litt stor foreløpig, så jeg sydde en hjelmlue som passer nå, samt en omslagsjakke som matcher alvelua. :)



















Storesøster ble veldig glad for denne sukkersøte buksa:




















Heldress i velour og sommercapribukse i lin etter mønster fra boka som er nevnt lenger opp her, pluss en tøybleie i bambusfrotté:

































Og til slutt et bæresjal:


























Jeg bruker boka "Barnetøy du selv kan sy 0-4 år" av Elsebet Gynther veldig mye, den boka anbefales! :D
Mange fine og enkle mønstre.

3 kommentarer:

JunePune sa...

Superflink du er.. Kjempeimponert!

Viola sa...

Gratulerer med bloggen!
Du er så utrolig flink og kreativ jente. Fortsett med det! forresten, guten min er også født i juli 07 :)

Hilsen Viola
http://violasinblogg.blogspot.com/

Unknown sa...

Så god idè å trekke om voksiposen!!! Takk for tips :D


Kristin